Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(7)
Forma i typ
Książki
(6)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Komiksy i książki obrazkowe
(4)
Proza
(4)
Audiobooki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(7)
Placówka
Wyp. 25 (Walcownicza)
(1)
Wyp. 59 (Korkowa)
(1)
Wyp. 121 (Żegańska)
(5)
Autor
Grzybek Renata
(4)
Trojanowicz-Kasprzak Maria
(4)
Trojanowicz-Kasprzak Maria Czytam globalnie
(4)
Borowiecka Agnieszka (1983- )
(1)
Gawlik Karolina
(1)
Grześkowiak Maja
(1)
Ledwoń Magdalena
(1)
Matwiejków Justyna
(1)
Prończuk Dorota
(1)
Pudło Agnieszka
(1)
Stadtmüller Ewa
(1)
Łapot-Dzierwa Kinga (1969- )
(1)
Śniarowska Julia
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
0-5 lat
(5)
Dzieci
(4)
Przedszkola
(2)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele wychowania plastycznego
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(4)
Temat
Czytanie globalne
(4)
Bajkoterapia
(1)
Dodo
(1)
Dziecko
(1)
Emu (ptak)
(1)
Fokowate
(1)
Gęsi
(1)
Kos (ptak)
(1)
Koty
(1)
Literatura dziecięca
(1)
Lęk
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Sztuka (przedmiot szkolny)
(1)
Techniki artystyczne
(1)
Uczucia
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Zachowanie
(1)
Zwierzęta
(1)
Gatunek
Książka obrazkowa
(4)
Materiały pomocnicze
(4)
Opowiadania i nowele
(4)
Audiobooki
(1)
Broszura
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1)
Poradnik
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(6)
Kultura i sztuka
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak pomóc dziecku, które jest nieśmiałe? Jak wytłumaczyć przedszkolakowi, że duchy nie istnieją, a upiorne kształty tańczące nocą na ścianie pokoju to tylko cienie drzew rosnących w ogrodzie? Niestety logiczne tłumaczenie i przekonywanie, że nie ma się czego bać, zwykle na niewiele się zdają. Co zatem robić, kiedy do świata kilkulatka wkrada się lęk? W takich sytuacjach niezwykle pomocne mogą okazać się bajki terapeutyczne, które w prosty i skuteczny sposób są w stanie przeniknąć do dziecięcej rzeczywistości, pomagając ją uporządkować, zrozumieć oraz uwolnić od trosk i zmartwień.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I Audio (1 egz.)
Książka
W koszyku
Foka i kok / Maria Trojanowicz-Kasprzak ; ilustracje Rena Grzybek. - Kraków : CEBP 24.12 Sp. z o.o., 2021. - [23] strony : ilustracje kolorowe ; 21 cm.
(Czytanie globalne / Maria Trojanowicz-Kasprzak)
Publikacja jest materiałem uzupełniającym do "Zestaw do nauki czytania globalnego dla małych dzieci".
Na okładce i stronie tytułowej: Czytanie globalne. Czytam globalnie II.
Czytam globalnie II Książeczki z tej serii nie wymagają zachowania określonej kolejności. W serii pierwszej kolejność czytania poszczególnych części miała znaczenie z uwagi na stopniowe dodawanie nowych wyrazów. W serii drugiej akcent został położony na wielokrotnym powtarzaniu wybranych wyrazów, tak aby ich obrazy zostały utrwalone w dziecięcej pamięci. Starsze dzieci szybko dzięki temu zapamiętają, co który wyraz oznacza, a już po kilku wspólnych sesjach czytania dziecko będzie próbowało odczytywać tekst samodzielnie. Ponieważ analiza wzrokowa u małego dziecka jest słabo wykształcona i wyrazy zlewają się maluchowi w jeden ciąg, w książeczce poszerzone zostały spacje międzywyrazowe. Zrezygnowano także ze znaków interpunkcyjnych, a zamiast nich – w wybranych miejscach zastosowano większe odstępy pomiędzy poszczególnymi wersami. Celowym zabiegiem ułatwiającym zapamiętywanie obrazów słów przez dzieci jest również to, że wszystkie wyrazy, z wyjątkiem imion, zapisane zostały małą literą. Czytanie globalne przynosi fantastyczne efekty, jednak aby były widoczne „od zaraz” – musi być wspaniałą zabawą, pełną śmiechu i radości. Książeczki z serii Czytanie globalne na pewno taką zabawą będzie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. On (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gęś i kos / Maria Trojanowicz-Kasprzak ; ilustracje Rena Grzybek. - Kraków : CEBP 24.12 Sp. z o.o., 2021. - [23] strony : ilustracje kolorowe ; 21 cm.
(Czytam globalnie II / Maria Trojanowicz-Kasprzak)
Publikacja jest materiałem uzupełniającym "Zestaw do nauki czytania globalnego dla małych dzieci".
Na okładce i stronie tytułowej: Czytanie globalne. Czytam globalnie II.
Czytam globalnie II Książeczki z tej serii nie wymagają zachowania określonej kolejności. W serii pierwszej kolejność czytania poszczególnych części miała znaczenie z uwagi na stopniowe dodawanie nowych wyrazów. W serii drugiej akcent został położony na wielokrotnym powtarzaniu wybranych wyrazów, tak aby ich obrazy zostały utrwalone w dziecięcej pamięci. Starsze dzieci szybko dzięki temu zapamiętają, co który wyraz oznacza, a już po kilku wspólnych sesjach czytania dziecko będzie próbowało odczytywać tekst samodzielnie. Ponieważ analiza wzrokowa u małego dziecka jest słabo wykształcona i wyrazy zlewają się maluchowi w jeden ciąg, w książeczce poszerzone zostały spacje międzywyrazowe. Zrezygnowano także ze znaków interpunkcyjnych, a zamiast nich – w wybranych miejscach zastosowano większe odstępy pomiędzy poszczególnymi wersami. Celowym zabiegiem ułatwiającym zapamiętywanie obrazów słów przez dzieci jest również to, że wszystkie wyrazy, z wyjątkiem imion, zapisane zostały małą literą. Czytanie globalne przynosi fantastyczne efekty, jednak aby były widoczne „od zaraz” – musi być wspaniałą zabawą, pełną śmiechu i radości. Książeczki z serii Czytanie globalne na pewno taką zabawą będzie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. On (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kot i emu / Maria Trojanowicz-Kasprzak ; ilustracje Rena Grzybek. - Kraków : CEBP 24.12 Sp. z o.o., 2021. - [23] strony : ilustracje kolorowe ; 21 cm.
(Czytam globalnie II / Maria Trojanowicz-Kasprzak)
Publikacja jest materiałem uzupełniającym "Zestaw do nauki czytania globalnego dla małych dzieci".
Na okładce i stronie tytułowej: Czytanie globalne. Czytam globalnie II.
Czytam globalnie II Książeczki z tej serii nie wymagają zachowania określonej kolejności. W serii pierwszej kolejność czytania poszczególnych części miała znaczenie z uwagi na stopniowe dodawanie nowych wyrazów. W serii drugiej akcent został położony na wielokrotnym powtarzaniu wybranych wyrazów, tak aby ich obrazy zostały utrwalone w dziecięcej pamięci. Starsze dzieci szybko dzięki temu zapamiętają, co który wyraz oznacza, a już po kilku wspólnych sesjach czytania dziecko będzie próbowało odczytywać tekst samodzielnie. Ponieważ analiza wzrokowa u małego dziecka jest słabo wykształcona i wyrazy zlewają się maluchowi w jeden ciąg, w książeczce poszerzone zostały spacje międzywyrazowe. Zrezygnowano także ze znaków interpunkcyjnych, a zamiast nich – w wybranych miejscach zastosowano większe odstępy pomiędzy poszczególnymi wersami. Celowym zabiegiem ułatwiającym zapamiętywanie obrazów słów przez dzieci jest również to, że wszystkie wyrazy, z wyjątkiem imion, zapisane zostały małą literą. Czytanie globalne przynosi fantastyczne efekty, jednak aby były widoczne „od zaraz” – musi być wspaniałą zabawą, pełną śmiechu i radości. Książeczki z serii Czytanie globalne na pewno taką zabawą będzie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. On (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ptak dodo / Maria Trojanowicz-Kasprzak ; ilustracje Rena Grzybek. - Kraków : CEBP 24.12 Sp. z o.o., 2021. - [23] strony : ilustracje kolorowe ; 21 cm.
(Czytam globalnie II / Maria Trojanowicz-Kasprzak)
Publikacja jest materiałem uzupełniającym "Zestaw do nauki czytania globalnego dla małych dzieci".
Na okładce i stronie tytułowej: Czytanie globalne. Czytam globalnie II.
Czytam globalnie II Książeczki z tej serii nie wymagają zachowania określonej kolejności. W serii pierwszej kolejność czytania poszczególnych części miała znaczenie z uwagi na stopniowe dodawanie nowych wyrazów. W serii drugiej akcent został położony na wielokrotnym powtarzaniu wybranych wyrazów, tak aby ich obrazy zostały utrwalone w dziecięcej pamięci. Starsze dzieci szybko dzięki temu zapamiętają, co który wyraz oznacza, a już po kilku wspólnych sesjach czytania dziecko będzie próbowało odczytywać tekst samodzielnie. Ponieważ analiza wzrokowa u małego dziecka jest słabo wykształcona i wyrazy zlewają się maluchowi w jeden ciąg, w książeczce poszerzone zostały spacje międzywyrazowe. Zrezygnowano także ze znaków interpunkcyjnych, a zamiast nich – w wybranych miejscach zastosowano większe odstępy pomiędzy poszczególnymi wersami. Celowym zabiegiem ułatwiającym zapamiętywanie obrazów słów przez dzieci jest również to, że wszystkie wyrazy, z wyjątkiem imion, zapisane zostały małą literą. Czytanie globalne przynosi fantastyczne efekty, jednak aby były widoczne „od zaraz” – musi być wspaniałą zabawą, pełną śmiechu i radości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. On (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej